METRO slavi internacionalni „Dan sopstvenog poslovanja“
METRO slavi internacionalni „Dan sopstvenog poslovanja“

Bilo da je u pitanju udoban kafe, porodični hotel ili frizer iza ugla, mali privatni biznisi koje posećuju milioni ljudi svakog dana, imaju ključnu ulogu u razvoju lokalne zajednice. Kako bi ukazao čast njihovoj trajnoj posvećenosti i dostignućima u poslovanju, METRO širom sveta slavi poseban dan. Prvi „Dan sopstvenog poslovanja“ slaviće se 11. oktobra 2016. godine u svim zemljama u kojima kompanija posluje, i ima za cilj da privuče pažnju na značaj preduzetnika koji će tog dana predstaviti svoje specijalne ponude.

„Svakog dana milioni vlasnika sopstvenih poslovanja širom sveta čine naš život sadržajnijim i uzbudljivijim kroz svoju delatnost i strast koju ulažu u poslovanje. Oni su jedni od ključnih društvenih i ekonomskih igrača u našoj zajednici i pomažu da se održi trajna interakcija među nama“, izjavio je Piter Bone, generalni direktor METRO Cash & Carry i član borda menadžera METRO AG, i dodao „METRO teži da bude šampion nezavisnog biznisa, a slaveći ovaj specijalni dan želimo da izrazimo naše divljenje vlasnicima sopstvenog poslovanja“.

METRO slavi internacionalni „Dan sopstvenog poslovanja“
METRO slavi internacionalni „Dan sopstvenog poslovanja“

Prvi Dan sopstvenog poslovanja biće održan 11. oktobra 2016. godine u svim zemljama u kojima METRO posluje, potencijalno 21 milion profesionalnih klijenata kompanije, a priliku da učestvuju imaće i oni koji nisu u METRO Cash & Carry sistemu. Kompanija ima nameru da uspostavi godišnji globalni događaj koji će se održavati svakog drugog utorka u oktobru, sa ciljem da oda posebno priznanje sopstvenom poslovanju i da podrži preduzetnike u izgradnji snažne mreže sa drugima koji dele istu strast.

„Uvereni smo da ćemo globalnom kampanjom i različitim aktivnostima koji je prate, učiniti da sopstvena poslovanja dobiju još veće priznanje, kao i da će emocionalna veza između ovih biznisa biti dodatno promovisana u javnosti“ rekao je Philippe Palazzi, rukovodilac marketinga i operativni partner kompanije METRO Cash & Carry.

Metro slavi da

U okviru kampanje u Srbiji, sve što preduzetnici treba da urade jeste da  na posebno kreiranoj platformi www.dan-sopstvenog-poslovanja.rs postave svoju specijalnu ponudu za 11. oktobar, koja će oduševiti njihove stalne korisnike, a ujedno i privući nove. METRO će ih podržati, inspirisati i ponuditi dodatne marketinške alate i promotivni materijal, kako bi vlasnici sopstvenog biznisa, nastavili da grade temelj društvenog života, konstantno stvarajući uslove za nova radna mesta i ekonomski rast.

Takođe, jedna od aktivnosti koja će prethoditi obeležavanju 11. oktobra, je da se i  svi zaposleni u kompaniji uključe i učestvuju  u  “#ownie” kampanji u okviru koje će posećivati nezavisne preduzetnike u okruženju i praviti popularne selfije. Haštag koji će pratiti ovu kampanju za Srbiju je #ownieRS. Najaktivnijima sledi i nagrada u iznosu od 10.000 evra.

Više informacija na www.own-business-day.com, kao i na zvaničnoj Facebook stranici METRO Cash & Carry Srbija.

Izvor: saopštenje za medije METRO Cash & Carry Srbija

Pročitajte još:

Portal Recepti i Kuvar online je svrstan u TOP 50 sajtova u Srbiji!

Ukoliko vas interesuju svi naši recepti, kliknite na link: RECEPTI. Zbirke najboljih recepata naših saradnika nalaze se u sekciji kuvar, ukoliko želite više da pročitate, klikinte na link: KUVAR. Ukoliko želite da pogledate našu naslovnu stranu, kliknite na link: RECEPTI I KUVAR ONLINE homepage.

Ne propustite nijedan recept – Recepti i kuvar online na Facebook-u. Ostanite u toku, pratite Recepti i Kuvar twitter obaveštenja!