- Reklame -
Naslovna Popularno Vesti METRO slavi internacionalni „Dan sopstvenog poslovanja“

METRO slavi internacionalni „Dan sopstvenog poslovanja“

0
METRO slavi internacionalni „Dan sopstvenog poslovanja“
Vreme potrebno za čitanje: 3 minuta

Bilo da je u pitanju udoban kafe, porodični hotel ili frizer iza ugla, mali privatni biznisi koje posećuju milioni ljudi svakog dana, imaju ključnu ulogu u razvoju lokalne zajednice. Kako bi ukazao čast njihovoj trajnoj posvećenosti i dostignućima u poslovanju, METRO širom sveta slavi poseban dan. Prvi „Dan sopstvenog poslovanja“ slaviće se 11. oktobra 2016. godine u svim zemljama u kojima kompanija posluje, i ima za cilj da privuče pažnju na značaj preduzetnika koji će tog dana predstaviti svoje specijalne ponude.

„Svakog dana milioni vlasnika sopstvenih poslovanja širom sveta čine naš život sadržajnijim i uzbudljivijim kroz svoju delatnost i strast koju ulažu u poslovanje. Oni su jedni od ključnih društvenih i ekonomskih igrača u našoj zajednici i pomažu da se održi trajna interakcija među nama“, izjavio je Piter Bone, generalni direktor METRO Cash & Carry i član borda menadžera METRO AG, i dodao „METRO teži da bude šampion nezavisnog biznisa, a slaveći ovaj specijalni dan želimo da izrazimo naše divljenje vlasnicima sopstvenog poslovanja“.

METRO slavi internacionalni „Dan sopstvenog poslovanja“

Prvi Dan sopstvenog poslovanja biće održan 11. oktobra 2016. godine u svim zemljama u kojima METRO posluje, potencijalno 21 milion profesionalnih klijenata kompanije, a priliku da učestvuju imaće i oni koji nisu u METRO Cash & Carry sistemu. Kompanija ima nameru da uspostavi godišnji globalni događaj koji će se održavati svakog drugog utorka u oktobru, sa ciljem da oda posebno priznanje sopstvenom poslovanju i da podrži preduzetnike u izgradnji snažne mreže sa drugima koji dele istu strast.

„Uvereni smo da ćemo globalnom kampanjom i različitim aktivnostima koji je prate, učiniti da sopstvena poslovanja dobiju još veće priznanje, kao i da će emocionalna veza između ovih biznisa biti dodatno promovisana u javnosti“ rekao je Philippe Palazzi, rukovodilac marketinga i operativni partner kompanije METRO Cash & Carry.

U okviru kampanje u Srbiji, sve što preduzetnici treba da urade jeste da  na posebno kreiranoj platformi www.dan-sopstvenog-poslovanja.rs postave svoju specijalnu ponudu za 11. oktobar, koja će oduševiti njihove stalne korisnike, a ujedno i privući nove. METRO će ih podržati, inspirisati i ponuditi dodatne marketinške alate i promotivni materijal, kako bi vlasnici sopstvenog biznisa, nastavili da grade temelj društvenog života, konstantno stvarajući uslove za nova radna mesta i ekonomski rast.

Takođe, jedna od aktivnosti koja će prethoditi obeležavanju 11. oktobra, je da se i  svi zaposleni u kompaniji uključe i učestvuju  u  “#ownie” kampanji u okviru koje će posećivati nezavisne preduzetnike u okruženju i praviti popularne selfije. Haštag koji će pratiti ovu kampanju za Srbiju je #ownieRS. Najaktivnijima sledi i nagrada u iznosu od 10.000 evra.

Više informacija na www.own-business-day.com, kao i na zvaničnoj Facebook stranici METRO Cash & Carry Srbija.

Izvor: saopštenje za medije METRO Cash & Carry Srbija

Pročitajte još:

Portal Recepti i Kuvar online je svrstan u TOP 50 sajtova u Srbiji!

Ukoliko vas interesuju svi naši recepti, kliknite na link: RECEPTI. Zbirke najboljih recepata naših saradnika nalaze se u sekciji kuvar, ukoliko želite više da pročitate, klikinte na link: KUVAR. Ukoliko želite da pogledate našu naslovnu stranu, kliknite na link: RECEPTI I KUVAR ONLINE homepage.

Ne propustite nijedan recept – Recepti i kuvar online na Facebook-u. Ostanite u toku, pratite Recepti i Kuvar twitter obaveštenja!

Exit mobile version