Samo što je doletela iz Pariza, ista totalno ženska posada Er Srbije, u sastavu: dve dame u kokpitu i četiri dame u putničkoj kabini, odletela je za Milano. Pa se i odatle vratila. Sada čekamo novu, znači treću po redu žensku destinaciju. Pa četvrtu, pa petu. Za naš raspojasani srpski lokal u kom nikada ništa nije ovako, nego je uvek onako, to je i nadalje priča za naslovne strane tabloida. A i što da ne, konačno i mi doživljavamo da u vazduhu imamo kompletnu žensku momčad. Da je samo to poslednji preostali uslov da se otvori završno poglavlje za ulazak u EU, uleteli bismo u Zajednicu naroda brzinom Erbasa 319!
Ali nije.
To sa rodno raznorodnim letačkim posadama je priča koja datira odavno. Kao pilot sletao sam na mnoge aerodrome nama poznatog evro-mediteranskog sveta i viđao dosta ovakvih tandema. U našem lokalu, eto, i dalje deluju kao čuda prirode. Sretao sam ženske kapetane u društvu sa ženskim kopilotima, ženske kapetane u društvu sa, oh, muškim kopilotima, muške kapetane sa ženskim kopilotima, pa čak, da ne poverujete – i muške kapetane sa muškim kopilotima! Čudo jedno koga sve čovek može da sretne po brifing salama i gejtovima aerodroma diljem Evrope…
Mislim, logično je da Er Srbija bude ženska kompanija zbog rodne pripadnosti, kao što je zbog iste njen prethodnik JAT bio muška kompanija. Er Srbija kao ONA, Jat, opet, kao ON. U NJEMU, znači Jatu, kapetanice i kopilotice mogle su da seku vene pred šefom pilota, ovaj ih ne bi ni pogledao; bio je to mačo svet letača bez mane, straha i sa dobrom kolekcijom masnih viceva, pomalo sa vojnim pedigreom. Ne vicevi, nego poneki rasni old school pilot.
U NJOJ, znači Er Srbiji, filigranski izatkanoj od finih arapskih konaca, galamdžije i busači u prsa imaju lošu prođu (eno ih kako sada, pošto su dobili otkaze, crnče po Africi i donekle Maloj Aziji). NJOJ, znači ER Srbiji, više prijaju nasmejane i uspešno socijalizovane devojke, koje su svoje letačke knjižice nabildovale satima prethodnog letačkog iskustva, a za uzvrat dobile Erbasovu kabinu u kojoj neće morati, čak i u najgorim snovima, da se bore s jogunastim autopilotom, blokiranim volanom i do pucanja nategnutim sajlama komandi kojima je otkazala hidraulika. Tu je samo džojstik, a i on zlu ne trebalo. Gospodski. Pardon, damski.
Fina kompanija zaslužuje fine putnike, fini putnici zaslužuju fin avion, fin avion zaslužuje fine pilote, a fini pilot može da bude samo fina dama. A ako pitate ko može da bude još finiji od jedne fine dame – odgovor je jasan: DVE fine dame!
Gotovo, reče Avram Izrael.
To reče – i u Pariz uteče! Ili za Milano, možda. Nisam siguran. Uglavnom, negde gde ga na krilima ka nebu uznose ženski anđeli s belim štraftama na rukavu…
Izvor: Zoran Modli, Fejsbuk stranica
Pročitajte još:
Najbolji recepti na Android aplikaciji za vaš mobilni telefon ili tablet!
Portal Recepti i Kuvar online je svrstan u TOP 50 sajtova u Srbiji!
Ukoliko vas interesuju svi naši recepti, kliknite na link: RECEPTI. Zbirke najboljih recepata naših saradnika nalaze se u sekciji kuvar, ukoliko želite više da pročitate, klikinte na link: KUVAR. Ukoliko želite da pogledate našu naslovnu stranu, kliknite na link: RECEPTI I KUVAR ONLINE homepage.
Ne propustite nijedan recept – Recepti i kuvar online na Facebook-u. Ostanite u toku, pratite Recepti i Kuvar twitter obaveštenja!